dinsdag 14 november 2017

Bart Peeters - Kniktieklaas




ik lig te woelen in mijn bed
ik lig te woelen in mijn bed
ik heb mijn schoen al klaar gezet
ik heb mijn schoen al klaar gezet
ik denk dat ik hem al een beetje hoor
ik denk dat ik hem al een beetje hoor
straks glijdt hij onze schoorsteen door
straks glijdt hij onze schoorsteen door

knik, knik, k heb de bibber in mijn knieën
want vannacht komt Sint Niklaas
tik, tik k hoor ze stappen met zijn drieën
de Sint, zijn paard en Pieterbaas

al ben ik echt verschrikkelijk moe
al ben ik echt verschrikkelijk moe
ik krijg mijn ogen echt niet toe
ik krijg mijn ogen echt niet toe
ik kijk veel liever naar de maan
ik kijk veel liever naar de maan
want straks dan komt de Sint eraan
want straks dan komt de Sint eraan

knik, knik, k heb de bibber in mijn knieën
want vannacht komt Sint Niklaas
tik, tik k hoor ze stappen met zijn drieën
de Sint, zijn paard en Pieterbaas
knik, knik, k heb de bibber in mijn knieën
want vannacht komt Sint Niklaas
tik, tik k hoor ze stappen met zijn drieën
de Sint, zijn paard en Pieterbaas
de Sint, zijn paard en Pieterbaas
de Sint, zijn paard en Pieterbaas
de Sint, zijn paard en Pieterbaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten